czwartek, 19 kwietnia 2012

Żółty skończony

Sama się dziwię, że wydzierganie takiego maleństwa zajęło mi aż tyle czasu. Tym bardziej, że włóczka ulubiona, kolor prawieżeulubiony, a i wzór prosty.
Oto on


Wydziergany praktycznie w jednym kawałku, przody i tył razem,a rękawy wrabiane od góry. Jest tylko wzorowany na Alexandrii, na plisach przodów i na rękawach są zwykłe warkocze i inaczej wykończyłam dekolt. Przednie plisy, dekolt i rękawy wykończyłam i-cordem (zobacz film, polecam, bardzo ładny efekt, a do tego trochę zmniejsza zwijanie się dzianiny).

Moją zmorą, o której już zresztą pisałam, jest dzierganie za krótkich rękawów. Tym razem są ciut za długie, czyli idealne.


Na przodach są takie same warkoczyki


Właściwie mógłby być nieco dłuższy, bo jest taki ledwo, ledwo



17 komentarzy:

  1. choc ja nie byc fanka zolci to sam sweterek rewelka. sliczny wyszedl.

    i chyba widze sliczny ciazowy brzuszek :) gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek uroczy, ale dzieciaczki słodsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie wydzierganie takiego "malenstwa" zajeloby caaaale wieeeki ;))))
    AAaaAaAA!!!! Cudny brzusio!!! Ja też chce!!! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest, podziwiam Twoją wiedzę i umiejętności, mam nadzieję, że kiedyś także dojdę do takiego etapu.


    Pozdrawiam ciepło!
    Liadan

    OdpowiedzUsuń
  5. ...najfajniejszy jest brzunio :))))
    ..gratulacje :)))..teraz zaczniesz dziergac malusienkie modeliki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thnx :) A na początek będzie pewnie kocyk. :)

      Usuń
  6. Sliczny sweterek, bardzo ladnie Ci wyszedl. Brzusio rozkoszny....aaaach.

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ Syncio do Ciebie podobny!
    a sweterek śliczny (choć kolor nie mój) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona tym sweterkiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. mieciutki i lekki jak chmurka, bardzo fajny! a synek zdarta skorka z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny, aż mi się taki zamarzył jak popatrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sweterek zgrabniutki :)
    a perspektywa wspaniała :*
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. witam,
    podjęłaby się Pani zrobienia sweterka ślubnego z angory?
    proszę o kontakt na maila monika.tkacz.priv@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dopuszczam możliwość komentowania anonimowego, ale miło mi będzie, jeśli wpiszesz jakikolwiek identyfikator. Jest łatwiej odpowiedać na taki komentarz, gdy wiem, do kogo się zwracam.